Mistet familie og bestevenn

Jeg har hatt det veldig vondt de siste årene av livet mitt. Jeg mistet først tvillingsøsteren min til hat og mobbing. Hun var rasistisk mot min kjæreste og jeg klarer ikke tilgi henne for det, når hun ikke kan ta ansvar for hvordan hun får andre til å føle seg. I samme bildet mistet jeg broren min på samme måte, og etter han støttet søsteren min i hennes rasisme. Mine foreldre har jeg et veldig vanskelig forhold med, siden de har valgt mine søsken sine sider, enn jeg ikke har bedt dem om å velge. Alt dette skjedde i løpet av 2 år 2022-2024.

Jeg søkte ly i følelsene mine om at jeg i hvert fall hadde valgt fine folk i min valgte familie, vennene mine. Men så må vi skyve det frem til 1 måned siden, da min aller beste venn bestemte seg for at jeg ikke var god nok for henne lengre, siden jeg hadde gjort x og z i fortiden og pga at hennes kjæreste og mor ikke likte meg og ikke skjønner hvorfor hun er venn med meg.

Nå føler jeg meg ikke elsket av noen, slev om jeg vet at kjæresten min gjør det, hvor lang tid kommer det til å ta før det samme skjer i alle delene av livet mitt? Jeg orker ikke mer skuffelse og følelsen av at jeg ikke er verdt noe.

Ingen har ansvar for andres følelser, men de har ansvar for hva de sier og gjør. Rasistiske utsagn er en sak for politiet, ikke noe man håndterer selv.