Jeg hadde min første chat med et ekte menneske uten bruker for første gang noen sinne nå nettopp. Jeg brettet opp hele sjala mi. Hele chat perioden varte i 35 min, å jeg fikk totalt 6 svar før hun avsluttet, der alt var «har du snakket med noen profesjonelle om det» - nei har jeg allerede svart. «Det er veldig forståelig». «Det gir mening». Fikk ingen konkret hjelp. Hun brukte kjempe lang tid på å svare meg. Venter på en melding i 10 min bare for å høre det jeg skrev over. Helt ubrukelig føler meg verre nå enn før jeg hadde chatten.
Trist at du ikke hadde en fruktbar chat. Men husk 📌 at det er mennesker som sitter der, og de er nødvendigvis ikke profesjonelle, men de prøver så godt de kan å være ett lyttende medmenneske. Kanskje det er sånn at vi kan ha for store forventninger til de? 🥹
Værsåsnill å ikke la denne opplevelsen ødelegge ditt syn på mennesker som ønsker å hjelpe. ☺️
Jeg vil be 🙏🏼 for deg nå, og håper at du får den hjelpen du trenger. Husk 📌 at du er enormt verdifull! 🌿
Det forstår jeg men hvis man ikke klarer å komme med svar som sier noe annet enn at «jeg skjønner at du har det sånn» osv syns jeg ikke man burde svare på denne siden. Det er veldig sårbart for de som sliter. Dette er 1 step for mange når det kommer til å åpne seg, å da er det viktig at man føler seg ordentlig hørt