Det er veldig vanskelig å bli sett og tatt på alvor i chatten her. Jeg er vanligvis ikke en person som sier i fra om slikt, men nå gjør jeg det likevel, som et forsøk på å stå opp for meg selv.
Det er veldig trist å forsøke å fortelle om hvor vanskelig en har det, at man har opplevd svært vanskelige ting, og det eneste man får til svar er «trist å høre, jeg forstår at du har det vanskelig <3» uten videre spørsmål eller interesse..
Det kan hende det er meg som «krever» eller forventer for mye, men….. synes det er litt rart…?
Nei det er ikke du som krever mye, det er mange som har sakt at de opplever det, og jeg har snakket på chatten med 5 ulike alias navn eller hva det er og kun en av de var virkelig god på chatten, jeg teste det selv ut ved flere ulike anledninger der jeg på den siste samtalen startet med å fortelle til de på chatten at jeg hadde lagret chatt loggen tidligere og noen burde da det opp med ledelse. så jeg anbefaler deg på det sterkeste å lagre bilde av samtalen neste gang og send det inn til ledelsen, jeg tror jo ikke av den som er ansvarlig/leder kan være klar over hvor dårlig noen av de ansatte utfører arbeidet, for de er lønnet for jobben de gjør, det fikk jeg bekreftet av en av de.
Folk på chatten på sidetmedord SKAL se deg! Det mener jeg bestemt er hovedoppgaven, og det viktigste for alle som skriver til en slik chat. Alle slike sider bør ha flinke ansatte som passer til jobben, ellers bør de finne seg noe annet å jobbe med.
Det er fint du skriver det her, og jeg støtter deg i å ta opp et sånt tema fordi det er helt på sin plass.
Jeg vil anbefale kirkens sos chatten! De er flinke og empatiske. Jeg bruker de heller enn denne her.
Blir litt frustrert og lei meg for alle som opplever dette, og hvorfor ikke de som driver slike steder som dette tar sånt på alvor.
Det er fint du står opp for deg selv syns jeg.
Ble litt sinna her, men er egentlig bare frustrert over at de ikke kan lage gode tjenester.
Helt enig. Jeg har nesten bare dårlige erfaringer med chatten.Tror mye henger sammen med at de har liten tid. Det hjelper lite at man henviser til veiledningstjeneste. Der får man riktignok noe mer utfyllende svar, men det er ikke en samtale og man får svar sent.
Det blir mange tydelige innøvde fraser uten noe interesse.
Man blir heller ikke tatt på alvor nei. Og hva er egentlig greia med å putte emoji bak hver setning? Det har ingen funksjon, og gjør ikke den innøvde setningen noe mer empatisk.
Dessverre går det heller ikke an å gi tilbakemelding på skjemaet etter samtalen. Går bare an å skrive et par ord før man blir kastet ut.
Flere bør gi direkte tilbakemeldinger til leder.
Er det innenfor deres åpningstid så bruk kirkens-sos i stedet.