Hei
Er det fler som har dårlig opplevelser med chat funksjonen her?
Blir så lite tatt på alvor at jeg satt med mye verre følelser og satt å hyl gråt etter samtaler i chatten.
Har fler ganger tatt kontakt men jeg har bestemt meg nå at det ikke er verdt det for det gjør vondt verre.
Føler de fleste jeg har snakket med har vært ganske krass, nedlatende og burde ikke jobbet med å snakke med folk som har det vanskelig dessverre.
Følte meg nesten til bry for at jeg tok kontakt.
Nei uff, dette hørtes veldig fælt ut 🥺 Personlig har jeg ikke opplevd dette, men jeg skrev en tilbakemelding om at når de bruker lang tid å svare tilbake, så kan det oppleves som at de ikke synes det er viktig, samt at de da heller ikke bryr seg. Det trenger dog ikke å bety at det faktisk er tilfellet.
Vil du prate om det, så er jeg her hvertfall.
Samme her. Det er sjeldent jeg opplever noe hjelp i chatten. Tror det handler mye om at de har så liten tid på chat. Jeg ville mye heller ventet litt lenger på å komme inn for bare 5-10 min ekstra.
Jeg vil faktisk heller anbefale å chatte med kirkens sos. Der har de tid og møter deg som et medmenneske. Ulempen der er at den ikke er døgnåpen.
Ellers er det å anbefale å ta kontakt litt før det blir for ille.