Denied døgnåpen chat, ikke tatt seriøst?

Hva skjer?!
Hvorfor lar de meg ikke snakke med dem selvom det er seriøst.

Jeg fikk svar ene gangen, og ble spurt om å forklare problemet mitt, men ble avlyst mens jeg skrev fordi “de ikke hørte fra meg”

Prøver igjen, denied uten å si no, igjen? denied for samma grunn, igjen?! endelig svar! nei denied før jeg for sakt no, prøver igjen fordi man blir desperat om man trenger noen, ok får svar “vi ser du ahr prøvd flere ganger og det er mange som trenger denne linjen”

jeg må si meg ganske forbannet og opgjit.

Hei.
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver å du er ikke alene om det.
Leit å høre at du føler deg avvist hver gang du prøver å ta kontakt.
det kan være at de ikke helt har den kunnskapen om det problemet du går gjennom.
Og at de avslutter chatten når de ikke hører noe fra deg er fordi de har en begrenset tid på hvor lenge de kan vente.
Det er veldig mange som trenger å prate å når en ikke skriver noe så blir det vanskelig for dem å vite om du faktisk er pålogget så da avslutter de men jeg skjønner at det ikke er noe gøy.
Du kan jo eventuelt skrive ned det du vil si før du åpner opp chatten så slipper du å bli avbrutt mens du skriver.
Bare start en samtale så limer du inn meldingen du har skrevet ned så slipper du å bli avbrutt.

Du burde prøve kirkens sos sin chat tjeneste, der er det som regel fine folk å prate med.
Å nummeret dems du kan ringe på er 22 40 00 40

det var litt det som ble problemet og,
jeg skjønte problemet var at jeg ikke skrev fort nokk, så jeg begynte å copy paste medlingene mine…
Men jeg ble denied uten å en gang si noe, jeg opner en chat, beynner å type, også denied med en gang.
Jeg skjønner at de ikke har all hverdens tia, men når man faktisk trenger ordentlig hjelp så føler jeg at man burde få sjangsen i det minste

tusen takk,
Vert å prøve ut men jeg har store vansker å snakke i telefon som er hvorfor jeg bruker tekst muligheten…

Det skjønner jeg ikke er noe greit.
Det er dessverre ikke så mye du får gjort med det men du kan alltids kontakte kirkens sos sin chat tjeneste også, du trenger ikke ringe dem vis du ikke vil.
Det går Ann å bare chatte med dem.

De åpner klokken 18:30 de fleste dagene så det er verdt å prøve det ut og vis ikke du føler at det hjelper heller så anbefaler jeg deg å laste ned Reddit appen.
Der kan du legge ut ting å bli kjent med folk, kanskje det er noe for deg? Det er nok ikke noen profesjonelle som jobber der men det er hvert fall mennesker som deg i ulike situasjoner som deler historiene sine.
Du kan laste ned venn appen også for eksempel, det er helt gratis å der så kan du bli kjent med folk også men det fungerer bare litt annerledes bare sånn at du vet det.
På venn appen så er du mindre anonym fordi du må sette inn et bilde av deg å navnet ditt.
Ønsker deg lykke til videre