Har prøvd chatten og ble kicket mens jeg skrev svar på et spørsmål og svaret var litt lengre enn 2-3 setninger. Tror ikke den jeg chattet med kicket meg for den personen virket som de brydde seg så mistenker dere har en timer om man ikke svarer innen så så lenge så blir man kicket? Kanskje dere kan endre det til at så lenge man fortsatt skriver blir man ikke kicket?
I det øyeblikket var jeg i en akutt krise og selv om jeg logisk kan skjønne at det nok var en automatisk teknisk greie så føltes det som en avvisning i øyeblikket. Denne avvisningen var ekstra sår da akkurat dette er en problematikk jeg sliter med. Hadde jeg ikke hatt hunden min der og da kunne denne tekniske feilen ha gjort at det ble siste dråpen og jeg tok mitt liv. Sier ikke det for å være slem eller true men tenker det å gi folk tid til å skrive på mobilen eller sånt som ikke går så fort er veldig viktig når de tar det tunge steget og faktisk prøver å si det med ord men så opplever de at de ikke får si ordene og da kan i verste fall liv gå tapt så håper dere fikser det.