Mindreverdighetskompleks

Har slitt med mindreverdighetskompleks helt siden jeg var liten. Mye tilknyttet utseende siden jeg var overvektig da jeg var 6-8 år. Ettersom jeg blir eldre kjenner jeg på et ekstremt selvhat og føler egentlig at jeg bare burde dø. Tror jeg lider av borderline og føler meg ekstremt ensom hele tiden. Har alltid hatt lyst på en partner, men kjenner meg som sagt ikke god nok for det. Har alltid følt meg underlegen og spesielt rundt damer. I fjor bestemte jeg meg for å ta selvmord, men skrev meg selv inn med håp om at ting kunne bli bedre. Jeg bestemte meg for å gi det en ny sjanse, men det siste året har vært ganske tøft, og jeg har sikkert lagt på meg litt noe som gjør at jeg føler meg enda mer underlegen. Har holdt meg i live gjennom en gamblingavhengighet som har gitt meg noe og se frem til når jeg legger meg om kvelden. Etter å ha spilt bort godt over 3 millioner er jeg blakk og har bestemt for å prøve å bli frisk for tredje gang. Jeg har slitt med selvskading og selvmordstanker veldig lenge og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli kvitt mindreverdighetskomplekset mitt. Har forsøkt både hasj, kokain, dmt, trening, gaming, friluft, men det eneste som har hjulpet til nå har vært gambling med høye summer. Føler meg veldig fortapt. Har prøvd og få henvisning til utredning for borderline i og med at disse mindreverdighetskompleksene og følelsene angående partnerskap og ensomhet og seksuell frustrasjon har blitt uutholdelig de siste årene. Men har fått avslag tre ganger fra dps og en gang fra voksenhabilitering. Fastlegen min er ut i permisjon fram til sent august så prøver bare å holde ut frem til da, men har sagt det samme i over to år og begynner å tro at det jeg aldri kommer til å få hjelp