Masse greier og kaos på jobb # ææhh #

Hei : jeg har masse stress og greier med fantasiverdener på jobb : og har fantasifiguren min på jobb og på fritiden : jeg har gjømt meg på toalettet no på jobb : og har bare panikk og uro : litt hvertfall : og har ingen anelse ossen denne dagen kommer til og gå liksom : jeg skulle ønske at Denne virkeligheten hadde vært litt annerledes : for da hadde jo jeg ikke sittet her i dag : på toalettet på jobben : nei : no holder det : jeg fortjener faktisk og ha et godt arbeidsmiljø på jobb : og på fritiden : dette har foregått nesten siden jeg begynte her : og jeg har bare ikke skjønt med mitt handycap : at man ikke kan leke på jobb : og har litt illsinte topp sjefer : og har det egentlig helt jæklig med virkeligheten : får bare lyst til og ligge i en seng hele dagen : og ikke møte på uro : og bare drikke kaffi og spise digg mat liksom : og rett og slett : bare : nei : jeg har det ikke noe bra med livet mitt lenger : jeg har det helt jæklig som ung : jeg vil bli pappa bare : og glemme hele myrder omsorgen : jeg : eehh : vil bare ikke måtte bryte reglene noe mer på jobben : jeg vet nesten ikke hva som feiler meg lenger : skal hjem snart …

Hva mener du med fantasi verden og fantasi figuren?

Hva slags handycap har du? Er det noen som passer på deg?