Hei Alle,
Jeg er som sagt i overskriften en Dansk fyr som er flyttet hit til Nordland for å jobbe her og for å prøve noe nytt. Er glad i naturen og var nysgjerrig på Bodø 2024, dette er noe av grunnen til at jeg flyttet hit. Prøver å skrive her igjen siden jeg har lagd en post her tidligere som ikke fikk noe svar. Håper det finnes noen derute som har lyst å bli kjent. Er interessert i å treffe folk i alle aldre og fra alle forskjellige bakgrunner. Har i forveien venner fra forskjellige kulturer, med ulike kjønnsidentiteter og noen er en del yngre eller eldre enn meg.
Jeg er en kjempehyggelig fyr som har bodd i Bodø i ett år nå, men jeg har ikke klart å finne noen venner her enda. Mitt nyttårsforsett er å jobbe for å bli kjent med nye folk her, kanskje det også er ditt? :)
Det er, som flere skriver her inne, vanskelig å bli kjent med nye folk i voksen alder og i tillegg sliter jeg i perioder med depresjon og selvmordstanker, noe som gjør det svært å finne motivasjonen til å komme seg ut på ting inn imellom. Men jeg holder motet oppe og er fysisk aktiv og mediterer for å finne ro og mening. I tillegg er jeg ganske kreativ og liker å tegne, spille gitar, lage film, skrive dikt, fotografere og mye mer. Er også glad i naturen og elsker å gå på ski om vinteren og gå på fjellet om sommeren.
Er interessert i å starte nye vennskap både på nett og “offline”, men når det er sagt så hadde det vært kult å kunne møtes. Er også villig til å reise litt for å komme forbi å si hei, da jeg vet at der er få folk og store avstander her i nord. Som venn er jeg glad i å lytte igjennom samtaler, gå turer, lage mat, se film, spille musikk, gå i badstu, danse på klubb, ta en kaffe på kafé og mye mye annet.
Skriv gjerne til meg om du finner noe av det jeg skriver interessant. Gleder meg til å treffe deg!
De beste hilsener
“Elgen”