Hei alle sammen !
Jeg syns dette er ett litt vanskelig tema å snakke om.
Å jeg er litt redd for å bli møtt med stillhet, eller avvisning.
Jeg fylte 36 år nylig, er opprinnelig fra Nord Norge. Og er bosatt i Stavanger.
Dette er mitt 4. år i byen, og jeg har ikke klart å skape meg ett nettverk.
Jeg er Ung Ufør, en tittel som jeg dessverre opplever er veldig til hinder for å få innpass sosialt.
I tillegg tror jeg nok at alderen min er ugunstig med tanke på at mange har nok både jobb, familie og en allerede veletablert vennekrets som det er vanskelig å få innpass i.
Så jeg har mer eller mindre vært helt alene de siste 4 årene, og jeg kjenner at det begynner å bli veldig tungt. På grunn av helse er jeg også ofte begrenset til å måtte holde meg hjemme.
Derfor håper jeg jo at noen kanskje har lyst å bli kjent. Det spiller ingen rolle hvor i landet du bor.
Er det noen her i området så er jo det såklart en bonus. Men jeg har utviklet sosial angst av å være alene såpass lenge. Så om noen har lyst å skrive eller chatte så blir jeg veldig glad for det.
Litt om meg da:
Jeg er en mann på 36 år, har brukt ca 10 år av livet mitt på å jobbe meg gjennom Kompleks PTSD.
Og for ca 5 år siden ble jeg utsatt for blind vold på en fest, noe som resulterte i nerveskader i rygg og nakke. Så jeg lever med kroniske smerter og en god dose utmattelse i hverdagen.
Etter den hendelsen ble jeg avholdsmann, om vi ser bort fra snusen da.
Så det var kjapt om den kjipe biten.
Når det kommer til interesser, så avhenger det på dagsformen.
Fotografi, Xbox, Anime, Musikk, Tegning, Skriving, Serier, Lyd og Bilde, Design, Politikk, Samfunn, og en god del mer. Jeg restaurerer også vintage og antikke fyllepenner på hobbybasis, og jeg forsøker å stille opp på aktiviteter for lokalsamfunnet som frivillig når helsen tillater det.