Livet mitt går egentlig ganske bra, jeg har kommet i en posisjon hvor jeg hjelper andre mennesker, både fremmede og nære. Det uansett slik at jeg har tunge tanker jeg bærer på alene som jeg ikke deler. Noen ganger glipper det ut, men noen jeg kan ringe eller møte, når jeg trenger det, har jeg ikke. Nå er det nyttårsaften… en dag jeg for omverdenen later som jeg ikke bryr meg om. Det er fordi jeg ikke har noen å feire med, jeg er alene. Noe som reflekterer hvordan jeg har det resten av året også, inne i meg. Jeg føler meg alene, og ute av stan til å si det som det er. Det er ikke slik at jeg ikke har et sosialt nettverk, men jeg savner noen som er meg nær. En eller flere relasjoner som føles til å skulle være der for alltid. Som i ungdomstiden, nå får jeg ingen sånne relasjoner til, i frykten for at fasaden skal ramle. Uansett, et nytt år er i vente, jeg er deprimert, redd, og drikker alkohol. Et slags krampeaktig forsøk på å nyte en glede som har ødelagt så mye for meg en gang til. En siste gang. Ja, jeg lover meg selv å ha ett hvitt år. Det stoler jeg på at jeg får til. Takk.
Jeg skulle så gjerne hatt noen å snakke med på tlf. i kveld, noen som er villig til å ha en ekte samtale uten forbindelser.
Jeg er syk så har ikke stemme men kan godt skrive med deg hvis det hjelper. “Feirer” selv alene og pleier som regel å gjøre det hvis jeg ikke er i forhold. Flott fasade men helt alene i verden.
Kom over innlegget ditt og ville bare si at du har min medfølelse❤️
Dette er min første nyttårsaften alene også, og har forsøkt å unngå å se på sosiale medier da det gjør bare vondt verre for min del. De fleste er for opptatte med å dokumentere og brette ut i det fulle og hele om hvor fantastiske liv de har, og at alt er så fint og bra! Skulle ønske at den nye trenden heller var å kunne åpne øynene for andre enn kun seg og sitt, og at vi fikk et mye mer varmt og inkluderende samfunn🥰 Vil at du skal vite at den ensomheten og de tunge tankene du kanskje kjenner på nå er du ikke alene om å ha. Og at det er flere av oss som må feire starten på nyåret alene i kveld. Jeg håper du finner de gode og nære relasjonene du lengter etter i 2026, og at neste nyttårsaften blir annerledes for deg❤️ Det er veldig mye som kan skje på ett år, så ikke mist motet min venn🤗
Jeg har forsonet meg med at slik ble det i år, og får bare prøve å gjøre det beste ut av det selv om det gjør meg litt trist. Har spist masse godteri og binger serier på Netflix. Anbefales, og det er faktisk ikke så verst likevel egentlig.
Sender mange gode tanker og en klem din vei og til alle som kjenner seg ensomme og triste i kveld🤗