Hei,
Jeg er en 22 år gammel gutt som bor i Bergen, og jeg har så og si ingen venner. Jeg studerer egentlig, men på grunn av noen traumatiske opplevelser det siste året har jeg ikke klart å holde tritt med studiene. Dette har ført til isolasjon, følelse av ensomhet og tap av kontakt med noen av de bekjentskapene jeg klarte å stifte i fjor høst. Jeg klarer ikke å hente meg selv inn sosialt eller med studiene, og har tenkt til å bytte studier og prøve litt på nytt til høsten. Framdeles er dette veldig lenge til og de vonde følelsene tærer på. Visste ikke om jeg skulle publisere dette i “Finn venner” eller “ensomhet” kanalen, men dette er vel en tekst som reflekterer og tar for seg begge temaene. Er det noen her som sitter i en lignende situasjon? Jeg blir gjerne kjent med noen jevnaldrende. Bruker både snapchat og discord.
Hei! Bur ikkje i Bergen, men forstår korleis du føler det. Er 22 år gamal gutt, og går sjølv gjennom ei vanskeleg periode i livet mitt. Om du vil er det berre å ta kontakt. Eg er også aktiv på Snap og discord
Takk for svar :). Hva foretrekker du helst? Hva heter du på Discord?
Heter Afterknot573506
Hei.
Jeg bor i Bergen ! hvis du vil vi kan bli vennen.