Hei, føler meg litt ensom

hei
jeg er en gutt på 28 år, som har flyttet til Oslo for å bli kjent med folk og kanskje oppleve “byen”, men skal jeg være ærlig, har vært her i ca 7 måneder, men dessverre. jeg føler meg mer ensom en da jeg selv isolerte meg i bygda, jeg ser folk som går sammen med and og ler og prater, og jeg greier ikke å føle noe annet en sjalusi… jeg tenker dette er fordi, jeg er for god, snill, og liker bare å prate om problemer og finne en løsning på det, men ingen er på byen for å tenke på problemer… eller alt jeg tenker er feil… men en ting er sikkert.. jeg er ensom… veldig ensom

Hei jeg heter det var det jeg vil

hei, jeg ser noen ganger så svarer folk på innlegget men, enten tar de det bort før jeg har tid til å svare, eller det er noe feil med selve nettsiden, svarer dere meg, håper dere gir meg tålmodigheten for jeg jobber egt mye. beklager og takk

Hei,

Er ikke så lett å bli kjent med noen i byene. Alle er opptatt med sitt. Hyggelig å bli kjent og få nye venner å henge med er alltid hyggelig

Ja, men jeg blir sjenert og/eller blir redd de finner meg kjedelig… er denne følelsen angst? Jeg vet ikke. Men en ting er jeg sikker på… jeg liker ikke å føle meg så alene

Tror det er mange som har den følelsen at man ikke skal passe inn. Ser på sosiale medier at det virker som folk har et spennende liv. Tror ikke det er tilfellet. Ser jo aldri hele bildet av det.
Er fint å ha en venn man kan være seg selv med og stole på

Jeg vet, jeg hadde en. Men føler meg jeg ekstremt utelukke nå pga jeg har ikke å være “megselv” med

Fint å ha venner man har samme interesser med og kunne mene det man vil. Uten at det blir dårlig stemning av den grunn