Ensom jente

Føler meg ensom og føler at ingen jeg kan være meg selv rundt

Hei. Jeg vet hvordan det er å føle seg ensom. Det er helt jævlig. Og hvordan man ikke kan være seg selv rundt folk, har nok fortsatt ikke klart å finne ut av det selv. Hvordan vil du egentlig være rundt folk?

Jeg vil bare si det jeg tenker og mine meninger

Jeg går ikke skole lengre så litt vanskelig å bli kjent med folk men prøvde en favebook side men de er fremmede så nah

Høres vondt ut.

Jeg er helt enig med deg, jeg har sammen problemer

Jeg er temmelig nær det å føle at jeg kan være meg selv rundt en del folk, og likevel er det en følelse av ensomhet der. Det kan hende at dette går enda dypere enn å “være seg selv”, dette med ensomhet.

Du er inne på samme som meg… Jeg føler meg utrolig ensom… men har endel folk jeg kan kalle venner. Men samtidig så er det no inni meg jeg ikke helt kan forklare… jeg kjenner på ensomheten selvom jeg ikke er alene

Jeg? Har du noen tanker om hvorfor du føler det slik?

Kanskje vennene dine ikke er dine venner, føler du at du kan relatere til dem og dere har samme humor?

Oja… Jeg er vel kun her på jorda så barna har en far… Hadde det vært opp til meg så…

Jeg har faktisk fått høre noen ganger at jeg er annerledes enn andre, så jeg spør meg selv om jeg rett og slett er annerledes og derfor sliter med følelsen av tilhørighet. Eventuelt har jeg bare en annen forståelse av hvordan mennesker er. Jeg synes vi er noen tvilsomme vesener sånn generelt.

Har du kontroversielle tanker og meninger som andre reagerer negativt på?

Vil du snakke om det?

Ja JEG VIL GJERNE SNAKKEEEEE