Ingen venner - helt alene

Hei,
Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, eller hvordan jeg skal starte å skrive dette innlegget, men jeg er så ekstremt ensom. Å ta kontakt med andre, prøve å bli kjent med noen er ekstremt utfordrende for meg av flere sammensatte årsaker. I bunn handler det nok mest om overtenkning og sosial angst. Over en lengre periode har jeg også vært gjennom mange tunge stunder som har forverret ensomheten.
Jeg er i tidlig 20 årene og holder til i Bergen (mann/gutt) og er åpen for å snakke og bli kjent med alle som måtte ønske det.

Har du discord

Ja. Hva heter du??

Hei på deg, jeg ser du skriver at du føler deg alene og ensom og for meg er det det værste som finnes. Jeg er en mann på 44 år fra Porsgrunn i Telemark fylke. Jeg har vært syk siden 2003. Selv er jeg forlovet med en flott jente men tross dette føler jeg meg ensom.
Hvordan prøver du kommer deg «ut av» ensomheten? Vet at dette er vanskelig spørsmål å kunne svare på. Men ønsker å spørre allikevel 😊
Har du en diagnose om jeg får lov å spørre. Selv har jeg en bipolar lidelse som jeg fikk når jeg var /(‘j
Også tenker jeg, hvordan blir julen for deg, for denne høytiden kan være svært tung
Har du noen interesser? Hvis du ikke syns jeg er for gammel for deg, prater jeg gjerne med deg.
Hilsen Anders😊PS’: jeg blir borte noen timer i dag, jeg er som sagt leder i mental helse. Hører dette interessant ut, så ikke nøl med ta kontakt
Hilse fra Anders 44 ( blir45 ) fra Porsgrunn