Alene og lei av det

Hei. lurer egentlig bare på om noen vil skrive jeg da. uansett alder liksom.
føler jeg er bare sosial den tiden jeg er på jobb. så ønsker å få det slik at det plinger i tlf innimellom da. er en mann på 47.
hvem du er velger du selv:)

Hei.

Jeg kan gjerne skrive med deg

Skjønner akkurat hva du mener. Har det på samme måten, men det krever så mye energi å skulle ta kontakt med venner og kjente for å prøve å finne på noe, og så virker det ofte som at de har så mye annet å gjøre, så da har jeg nesten gitt det opp litt… og dermed er jeg mer ensom

Hei du. Føler på hvordan du har det, har det veldig likt selv vi kan skrive hvis du har lyst til det

Hei Elysa. Hvordan har du det, kjenner meg igjen det du beskriver også og nå går det mot sommer og vil bare ha det gøy med noen. Mens man bare er ensom hele tiden. Men er noen ganger godt å vite man ikke er alene om det her
Håper du føler deg bedre <3

Det går opp og ned egentlig. Har kommet igang med samtaler hos psykisk helseteam i kommunen nå, så håper å få satt litt ord på både ensomhet og annet jeg strever med. Ellers prøver jeg å finne på ting som gjør meg godt, som turer i skogen, og en topptur en gang i blant

Hei Andre, er i samme båt, hvor i landet er du? Er selv innflytter i Stavanger, for en del år siden. Hyggelig å skrive litt da,