Hei, jeg vet hvordan det er å føle seg ensom, når folk sender deg videoer for å vise hva du ikke har, når du sitter og gråter på 17 mai fordi du er alene. Det gjør så vondt og det bare går aldri vekk. Føles som det er umulig å få nye venner i dette landet, hjelper heller ikke når jeg fortsatt har en del sosial angst.
Hvis noen trenger en å snakke med så er jeg her, send en kommentar og jeg skal gjøre mitt beste for at du skal ha en som hører deg. Jeg er kun 19 sommere gammel så kan ikke gi noe bra råd. Men trenger du en venn som kan høre så gi en lyd. Prøver mitt beste for deg.
Hei.
Dette er veldig utenfor min komfortsone og skrive her, jeg er veldig sjenert og ikke så god på å holde samtaler gående, men skulle ønske jeg hadde noen å snakke med av og til😅🙈
Denne selvinnsikten er en god begynnelse, men er du villig til å ta imot råd om hvordan man kommer seg ut av ensomheten - fra folk som er eldre enn deg selv, og faktisk har råd å komme med?
Er ikke ensomhet jeg sliter mest med, det hadde vært fint med venner men jeg blir lett sliten. Trives ofte godt i eget selskap. Psykisk sett sliter jeg en del men har blitt litt bedre