Hei!
Er en mann og jeg blir 40 år i September.. Jeg føler meg veldig ensom..
Jeg har aldri hatt en partner av betydning og har heller ingen venner.
Tror det er angsten min som er årsaken, føler jeg unngår alle sosiale ting hvis det ikke er en liten familiesammenkomst..
Jeg må alltid sjekke om det er lite folk på butikk og lingnende hvis jeg må dit.. Alltid prøve gå omveier om jeg er i ferd med å treffe på folk/kjenninger. Alltid se om naboer er inne før jeg går ut å gjør noe.. Hva er greia med det liksom?!..
Tror jeg også har liten selvtillit og hater egentlig meg selv og mitt utseende.. Er det prisen å betale for ensomhet..
Jeg bruker meste av livet nå til å game og se på tv serier.. Jeg trodde gamingen kunne være en inngang til mer sosialt og kanskje finne venner, .. kanskje en partner for livet!. . men har også der vært unngående til det sosiale, tørr aldri være med i chat eller prate på mic.. skjønner ikke hvorfor jeg er så redd..
Hmm, vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her inne, kanskje det kan hjelpe.. kanskje noen hører eller jeg vet ikke..
Har alltid følt jeg er mislykket, klarte aldri leve det A4 livet alle vil ha, med partner, barn, og alt sammen.. Men føler heller ikke jeg vill funket til det, aldri god for noen.
Er det noen som føler det samme? Eller er i samme situasjon kanskje?