Jeg er ensom og jeg har ekstrem sosial angst

Noen som vil bli min venn 🥺 jeg tørr ikke å gå til senteret alene og jeg kan ikke kjøpe noe som helst alene og jeg har ingen som kan gå sammen med meg

Jeg har ingen venner er veldig ensom, kan du relatere?

Kan relatere te ensomheten innimellom ja! Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller noe men kan sikkert gjerne bli venner vi☺️

Hvor gammel er du

Hei, jeg sliter med det samme

Det er slitsomt

Jeg er 17☺️

Har du discord

Yupp. Jeg kan adde deg?

Hei, jeg er 25, bor i vestfold, om du er i nærheten og lik alder så tar jeg meg en tur med deg jeg🫶 jeg har følt på mer og mer sosial angst i de siste årene, så hadde satt pris på å henge med noen hvor jeg kanskje ikke føler like mye press på å si noe hele tiden haha, fint å være med andre i lik «tilstand» hehe<3 fordi jeg har presset med å fort bryte en hver klein stillhet så har det blitt veldig slitsomt å være med andre, å da unngår jeg regelmessig å være sosial;/ hvis du syns det høres innafor så er jeg på snap signal først vil ikke si snappen her hehe, men signal heter jeg @bufferdinbluff.85 😂

Hvor bor du hen?

Hadde tilbudt men gjetter at vi ikke bor på samme sted. Er uansett ikke serlig glad i folkemengder, skummelt alene. Gikk på Starbucks her sist måned :3 tror jeg så litt rar ut, følte liksom at jeg ikke egentlig var tilstede men kom ut med en kaffe so good boi :p