Dagene kan bli både lange og ensomme, og nettverket er lite…. Har en dyp interesse i selvutvikling og i å forstå meg selv og andre….
Hører gjerne fra deg hvis du kjenner igjen i noe av dette eller bare har lyst til å skrive noe ord.. Det er fint å dele… 😊
Kjenner meg godt igjen i dette ja :) dagene blir veldig lange når man har følelsen av ensomhet desverre :/
Heisann, hvem er så du ?
Mann 34 sørlandet :) du da ? :)
Hei, jeg er en voksen dame, født på 60 tallet. Jeg kjenner meg igjen i din interesse i å forstå seg selv og andre. Jeg elsker å reflektere og diskutere, noe jeg finner vanskelig da folk ofte er låst i sine meninger.
Håper å høre fra deg 😊
Dagene blir fort lange og ensomme her også. Så prater gjerne om du vil det 🤗
Hei. Er i jobb og har forhold. Sliter med relasjoner og er også opptatt av å forstå meg selv og andre. Kan oppleves ensomt å ikke ha noen å prate med om dette så hører gjerne fra deg
Hei!
Jeg ønsker meg flere venninner og er veldig interessert i selvutvikling. Send gjerne en melding til meg så vi kan bli bedre kjent.
Mvh
Er veldig ensom selv. Sliter veldig med å bo alene. Er 40 år og bor på Sømna. Han et barn som bor i fosterhjem.
Høsten kan være en vond tid
hei svarer deg , vi kan gjerne bli kjent , hvor bor du . bor selv i asker .
Hei, hvem er så du?
Selv er jeg i slutten av 60-årene😊
Hei.
Kjente meg igjen der.
Ta gjerne kontakt om du vil.🙂
Hei, takk for melding. Noe har nok endret seg for meg siden innlegget. Jeg er ennå dypt på vei inn i kjernen av meg, det blir altoppslukende, da traumene startet tidlig.
Har du noen tanker rundt dette ?
Kanskje du er på vei tilbake til opphavet av traumene dine. I så fall, er jo det positivt!
I en periode kan det sikkert bli litt ruglete, men bare å komme igjennom det.
Lykke til!
Takk, takk! Ja, det er det som skjer. Og er godt i gang med Gene Keys, om du kjenner til det. Utrolig spennende!
Fantastisk å se hvilke mønstre/fotspor en har fulgt fra livets begynnelse, det er nedfelt fra forfedre
Utrolig å se at jeg faktisk kan transformere hele dna’et mitt 😊
Alt godt!
Høres bra ut!
Hei, takk at du tok kontakt.
Jeg er en dame på 69 som er på en dyp vei til selvforståelse.
Finner du dette interessant hører jeg gjerne fra deg 😊
Hei hei , har så lyst å blir kjent med deg. Er du fra Østfold så er mulig kaffe prat ☺️
Takk for melding.
Jeg har vært på en vei dypere inn i meg, komme bakenfor alle lagene jeg har laget for å slippe smerten, i mange år.
Veldig intenst nå. Hvis du også er en reise i ditt eget liv, vil jeg gjerne høre fra deg✨