Livets blogg

Jeg har vært på denne siden siden sent 2024.

De siste mnd har vært noe tull, har mistet deltidsjobben og har funnet meg selv en jente.
Det er kleint, jeg har ikke vært intim med noen før og det vet hun men det hjelper ikke da hun ikke skjønner HELT hvordan det er for meg.
Når jeg mener intim så mener ikke jeg sex osv. jeg snakker om og holde hender, gi klemmer til noen som ikke er familie osv. Det er noe nytt for meg og da jeg er den eldre i dette “vennskapet” gjør det noe rart med meg. Jeg håper hun skjønner meg og at hun ikke gir opp da jeg ikke vil gi opp heller og jeg vil jobbe med det.

Uansett, jo mer jeg tenker på det, jo mer innser jeg at livet bygget av økonomisktrygghet suger. Jeg har lest Teodor kazinskys manifest flere ganger og det bare gir meg et perspektiv som jeg ikke kan føle med andre. Dette at livet ikke har mening og at alt vi er er bare et steg i evolusjonen suger og tenke på, alt jeg kunne ønske meg er og bare fucke off og bo alene med noen. Meg, deg og et telt er alt jeg trenger for og være fri. Jeg ser virkelig ikke noe framtid der jeg jobber fulltid og plukker opp barna fra skolen som en av de blonde foreldra til “oskar”

Det er ikke meg -

om noen seriøse folk vil ha kontakt, legg noe igjen i feltet.