Liten aktivitet her inne

Var litt aktiv i noen perioder på den gamle plassen, men det ble mindre fordi forumet virket nesten dødt. Dessverre gjør det det nå også. Hva kan gjøres for å få folk til å leve litt her inne. Er man i en av de triste sonene i livet, er et tomt forum ikke vitaminer akkurat.

Hva skulle du ønske det var mer av her inne? Hva tror du må til for å få mer av det?

Jeg tror du vil få respons om du skriver ting som andre kan kjenne seg igjen i, eller som på annet vis vekker noe i andre. Og slik skaper hver og en engasjement.

Hei. Det er lang tid siden det innlegget mitt og jeg har gitt opp plassen i ny variant også.

Jeg var lenge på gammelplassen og må si at det går så langsomt, er lite folk innom, bidrar lite og det trenger å bli styrt av noen innen helse, noen som kan ta tak i tråder som står stille og lose folk videre, for mange orker ikke ta den jobben av forskjellige grunner. Personlig har jeg trukket meg ut herfra. Er ikke ute etter brevvenner eller treff, ville bare prate litt i åpne tråder en gang i tiden.

Tror dessverre at mange bruker dette som sjekkemulighet og det er helt uinteressant for min del.

Det er alltid interessant for min del, men jeg ser det du sier. Det er ikke lett å finne engasjement for en samtale.