Et ønsket resultat?

Jeg må virkelig få sagt at i løpet av den siste måneden så har forumet tatt seg voldsomt opp og nærmest koker over av liv og røre…
Eller, det var kanskje ikke sånn det ble nei. Det kan virke som om forumet har gått inn i et “pre mortem” stadie og at det vi nå er vitne til er de siste seiglivede krampetrekningene.
Det er rett og slett trist å være vitne til dette, for at det finnes mange - mange rundt om i landet som kunne ha hatt bruk for et mer livskraftig forum som dette er det ingen tvil om. Det er også litt trist å jobbe med tanken om at dette er en ønsket situasjon fra Mental Helse sin side. Dette sier jeg fordi Mental Helse igjennom sine moderatorer eller andre som har med Sidetmedord å gjøre har vist seg 100% uvillige til en diskusjon/debatt rundt grepet med å fjerne direktemeldinger. Henvendelser angående dette har bare (motvillig?) blitt besvart med generelle ord og vendinger.

Så spørsmålet er:
Er Mental Helse og Sidetmedord iferd med å oppnå et ønsket resultat for forumet nå?
Er Mental Helse og Sidetmedord av den oppfatning at ved å begrense muligheter så øker livskvaliteten?
Er det riktig å tolke Mental Helse og Sidetmedord slik at dere mener målet helliger middelet uansett?

Ja og jeg savner veiledningstjenesten.

jeg driver og bygger opp eget sosialiserings og mental helse tilbud om noen savner en del av funksjonene som var her, ikke for å erstatte noe, men for å gi et bredere tilbud for folk.

Ufattelig at veiledningstjenesten er borte. Det er ikke bra for noen. Chatting er IKKE like bra. Dette var en tabbe!!