Hvorfor så stille?

Hvorfor er det så stille på forumet? Føles det tar lang tid før folk svarer. Det er veldig stille her.

<3
Akkurat nå, for eksempel, er jeg så veldig søvnig. Så da blir det som regel lite med engasjement herfra.

Og så er det lite krangling nå :)

Syns det er sjenerelt veldig stille her tristtrist. Håper du får sove søtt. Stor klem

Ja… Bare svarte hvordan det var for meg.

Og før var vi i store diskusjoner med folk over forskjellige tema. Når noe engasjerer veldig så flyr ordene fra øst og fra vest, nord og sør; det er nesten så jeg savner den tida uansett hvor irriterende det kunne være til tider. Hehe

Nei søvnen kom og så gikk den igjen…

Takk for klem og klem tilbake <3

Hei tristtrist. Jeg savner også de store diskusjonene og selv uenigheter. Det er så rart hvor mye liv det var her før. Håper du får sove søtt.

Takk, du også.

Jeg har liksom mistet interessen av å krangle. Det var jo synd 😂

Hehe det har vært en god del krangling her før. Mistet interrese har jeg ennå ikke.

Mer fart i det forrige forumet ja, men mer ryddig layout her.

Leste nylig på nyhetene at en mann har blitt dømt for trakassering av unge jenter på.sidmedord så bra de følger med.

Savner du virkelig de uendelige diskusjonene mrs. Freak ? 😄

Hilsen rogajente

Hehe det var mange diskusjoner. Interresante også. Jeg hørte angående den mannen. Så forferdelig. Det fins så mye fælt ute. Jeg syns det er blitt stille her selv om det er ryddig som du sier.

Tilogmed Rogajente og Mrs Freak snakker fredelig nå.

Haha ja det kan du si. Hva har skjedd.

Vi er blitt så glade i hverandre. Love konkers all.

Fred og kjærlighet ❤️

Det er sant kjærlighet overvinner alt. Vi er alle blitt så gode venner. Men savner likevel gamle forumet.

Glad i deg Lis!

Glad i deg, mrs🤗

Hmmm… det har smuligens skjedd noe med tidene. Mine irriterende eksistensielle påstander vekker ingen respons lenger. Kanskje det er AI. Alle har funnet ut at den beste psykologen og vennen de kan få er 🤖

Hmm du virker kjent fra gamle dager på forumet.