Kommet meg vekk fra et voldelig forhold

Jeg går igjennom det samme nå, det er utrolig ensomt🫂. Jeg vil gjerne bli bedre kjent! F28

Vi kan godt skrive sammen. Hvor tenker du?

Trist å høre at du går gjennom det samme.
Er utrolig tøft og ensomt, kjenner jeg. Men skriver heldigvis med noen herfra og det hjelper veldig å snakke med noen som lytter og forstår:)

Trist å høre at du også gikk gjennom dette. Veldig bra du kom deg utav det til slutt. Ikke gå tilbake igjen. Det er bedre å være alene enn å ha det vondt med de du er med. Et sånt forhold ødelagte meg også. Tiden leger alle sår, jeg lover. Det ordner seg, vær sterk.
Psykopater blir bare verre for hver gang du går tilbake.
Du føler deg kanskje svak, alene og ødelagt. Det du opplever definerer deg ikke som person. Men det former deg til den du er i dag. Du lærer av det og blir bare sterkere <3

Eg må bare få blande meg inn her og si at setninge:

Det du opplever definerer deg ikke som person. Men det former deg til den du er i dag. Du lærer av det og blir bare sterkere

er så utrolig sant.

Du holdt ikke ut fordi du var svak, du holdt ut fordi du var for sterk. Og det kostet mer en det smakte. Jeg har selv vert gjennom mye forandringer etter jeg endret så og si alt med livet. og skjønner veldig godt hvordan det kan oppleves.