Hei!
Nå må jeg sette ord på ting her. For å starte med en liten innledning; jeg er 31 år, har samboer og to barn på 1 og 3 år.
Samboer jobber mye, mens jeg er hjemme i ulønna permisjon. Detter er noe vi er enige om, og som jeg ønsker. Jeg kan ikke forestille meg å begynne på jobb igjen enda. Siden samboer jobber så mye, blir det automatisk mye på meg hjemme. Rydding, vasking, handling, ofte alene med barna osv.
I det siste har jeg tatt meg selv i å reagere voldsomt når jeg blir sint eller frustrert. Det kan f.eks være at senga til det ene barnet knirker, slik at det våkner når jeg prøver å liste meg ut. Jeg blir da så frustrert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg kjenner at jeg har skikkelig lyst til å slå meg selv hardt. Knuse noe mot hodet eller noe. Til nå har det bare vært at jeg har klypet meg selv eller slått meg sjøl i panna med hånda. Men jeg er litt for at det skal skli ut, og at jeg gjør noe mer, spesielt foran barna.
Jeg tror at jeg blir så frustrert fordi jeg ikke har tid til å være bare meg, gjøre ting som jeg liker. Sove.
Uansett, jeg trenger råd til hvordan jeg kan kontrollere sinnet mitt bedre