Ensom dame søker bekjentskaper

Jeg bor i Vestfold og er en dame på 32 år som veldig gjerne skulle hatt noen og blitt kjent med , irl eller over nett er også koselig. Har samboer og 2 barn og jeg ble ufør i 2015 så dagtid er ganske så ensomme når barna er i barnehagen og jeg har bodd i Vestfold i ca 10 år og syns det er utrolig vanskelig med bekjentskaper når jeg er ufør og det og være i voksen alder.

Liker og gå turer i skog og mark , løpe litt på mølla hjemme for og få ut litt steam, diamond painting, fotografering , baking og matlaging , film og serier.

Ta gjerne kontakt med meg om du kunne tenkt deg en venninne.

Mann på 32 her. Send meg en melding hvis du har lyst til å bli kjent. Bor et stykke unna, men internett er en fin ting! Har også mye ledig tid. Jeg ønsker bare noen å kunne snakke med og lufte tanker til.

Hei på deg. Jeg er 36, så kanskje litt gammel men… jeg bor i Drammen så ikke så langt unna, har ikke barn, men er gift… er også ung uføretrygdet… sosial angst, depresjon, pluss pluss pluss
…så der har du meg. Hvis du vil sende en melding, gjør det, jeg er åpen for en prat:)

Hei, jeg er også mor:) bor i Vestfold!

Hei! Jeg syns det går helt fint med eldre venninner. Det er jo bare snakk om 3 års forskjell :D Hva gjør du på fritiden? Jobber mannen din?

Hei dame på 48 her om du ikke syns det er for gamelt

Hei jeg prøvde å skrive tii deg i går men fikk tilbakemelding om at Mail ikke ble sent . Er tydelig vis ikke så god på dette her sende på riktig å sånn . Liker best pen å papir så får vi se om du får dette som jeg skriver

Jeg skriver hvist bare til feil person har du Snapchat så kan vi skrive der. Ha en fin dag

Vi kan gjerne bli kjent, jeg er ganske ensom for tiden selv har verken skole eller jobb, jeg er jente på 22 år, alder har ikke noe å si for min del, har venner i alle aldre allerede:).