Noen som har angst som har opplevt svimmelhet som kommer å går Liksom at man føler man skal besvime? Hodepine, dårlig søvn, ryggsmerter osv? Jeg har svimmelhet som kommer å går
Jeg har angst, og alle disse symptomene du nevner pluss flere. Jeg har lært på alle disse årene att når jeg får kraftig angst får jeg smerter også i kroppen som ikke er reelle. Jeg får fks søvnvansker, smerter i rygg, ledd og blir svimmel og faktisk snubler meg igjennom dagen, knall og fall. Hodepine og føler meg stinn i magen selv om jeg ikke netopp har spist. Dette med smerter jeg får ved kraftig angst, og smertene kan vare i ukesvis. Jeg har blitt henvist til MR, legeundersøkelser etc. Men de finner aldri noe galt i områdene som blir sjekket. Har jeg hatt kraftig angst lenge, 1 uke pluss har jeg opplevd og få totalt panikkanfall.
Dessverre veldig vanlig om man sliter med angst. Hilsen en som har hatt angst i over 20 år.
Ja det kan det absolutt være! Har det samme som deg. Hvilke andre fysiske symtomer har du i kroppen?
Omtåket og rar, svimmel, hodepine