Hele livet mitt har jeg funnet meg selv i musikk enten det er sang, dans, eller generelt det å redigere/produsere. Nå studerer jeg noe praktisk som jeg ikke interesserer meg for i det hele tatt med null støtte fra lånekassen (grunnet noen feil), så det er ikke noe mulighet for meg å bruke penger på for eksempel dansing som hobby eller musikk produksjon programmer. Bor også hos kjæresten og her er det ingen mulighet for å utrykke meg selv på denne måten. Jeg angrer noe sjukt på at jeg ikke gikk no musikk.. og som 21 åring føler jeg at jeg har kastet bort år på ting som jeg egentlig ikke bryr meg om. Jeg er glad i det hjemmet jeg bor i og de folka som omringer meg, men det er null måte for meg å være meg selv. Musikk er det jeg brenner for, og det er sykt vondt at jeg ikke får ordentlig holdt på med det.. Jeg tenker at kanskje hvis jeg hadde gjort noe med det tidligere eller vist mine talenter at jeg hadde vært gladere nå. Jeg har talentet på flere områder men ikke rommet eller pengene til å bruke det.
Det finnes ihvertfall ett lydstudio i Norge som ble bygget for folk i din situasjon, men det står stort sett ubrukt og bare støver ned.
Hei og takk for svar :) har du no mer informasjon angående det? koster det mye?
Det eneste jeg kan si er at det befinner seg i Bergen. Det er i utgangspunktet gratis å bruke for ikke-kommersielle produksjoner, men studioet beholder rettighetene til innspillingene.
Hei vil bli kjent
Add Snap martin23112005