Jeg har alltid hatt dårlig økonomi. Mamma fikk meg da hun var 19 og fullførtenikke utdanningen sin. Kjæresten hennes da jeg var liten spillte vekk pengene hennes så vi mister huset, og siden det har vi bare slitt mer. Nå er hun ufør og får penger fra nav. Det er nok til å klare oss, men det er ikke så mye pga gjeld og slikt.
Nå går jeg vg1, og heldigvis har de økonomisk støtte stipend der jeg har fårr 3000 hver måned. Jeg er veldig takknemlig for det, og har selvfølgelig prøvd å få meg jobb også. Men nå er skoleåret slutt, så jeg er tilbake til å ikke ha så mye. I tilleg er mamma skyldig meg penger også
Greia er at alle jobber ignorerer meg eller sier bare nei. Jeg har aldri hatt jobb og jeg er 16. Jeg bor i en liten by der det ikke er så mye. Genuint hva skal jeg gjøre?
Det er så flaut å være den som ikke kjøper noe på kafe eller ikke blir med på kino når alle vennene mine skal. Jeg skal på ferie med noen venner på slutten av sommeren for eksempel. Reise og sånnt er dekket. Men vi har lyst å dra på fornøyelsespark og sånnt, men hvis ikke jeg får noen inntekt så har ikke jeg råd til det. Da må jeg bare sitte i huset til en fremmed mens vennene mine har det gøy.
Jeg hster å være den uten penger, og spesielt å være den eneste som ikke har jobb. Jeg har prøvd mitt hardeste.
Kan jeg begynne å selge fotbilder liksom? Dm hvis interessert altså (jkjk)
Jeg er bare så lei