Aldri vært i et forhold

Hei
Jeg er 24 år. Jeg har ikke vært i et fohold hele livet mitt, og føler meg bare alene hele tiden. Jeg bare sitter her med eksistensielle tanker og har ingen å prate med som kan være min nærmeste. Jeg bare gidder ikke å sitte her arbeidsløs når jeg vet at jeg kan få til ting. Jeg bare sitter her men en flat følelse hele tiden. Litt som apati, men ikke helt som det. Jeg får ikke noe arbeid og hodet er bare et ekkokammer. Jeg opplever ikke noe nytt, jeg bare stirrer i en TV skjerm og rotner. Livet handler bare om å score noen imaginære poeng for en eller annen fiktiv grunn som jeg per. Å ikke føler jeg har noen tilknyttning til. Jeg bare fyller opp CV’en og skriver søknadstekst etter søknadstekst og kommer kngen vei. Hvor mye må en person skrive ned på en pdf eller word dokument før en kommer seg noen vei? Jeg er helt tilbakestående. Jeg bare sitter her og dør sakte men sikkert ig håper på flaks.

Jeg vil bare sige at jeg har ikke nogen penge til at betale for at jeg kan få den der penge jeg har betalt for det jeg har ikke betalt

Jeg vil si jeg er i liknende situasjon og synes det er sinnsykt flaut å være arbeidsledig i min alder. Uten noen bachelor/master grader ser jeg det kan være svært vanskelig å søke på stillinger som jeg ønsker å søke meg til.

Oaqoaooaaoao aldee