Jente 18 søker venner

Hei! :) Er en 18 år gammel jente som hele livet har slitt med vennskap og å føler at jeg ikke hører til. Sliter med sosial angst og depresjon men når man først blir kjent med meg så ser man virkelig at jeg er et kult og godt menneske (ifølge søsteren min).
Jeg elsker musikk og lager mye av det på fritiden. Jeg spiller gitar, elsker dyr og er frivillig på dyrebeskyttelsen, liker kunst og er veldig artistisk :) (har alltid blitt kalt en freak men jeg er bare meg selv og vil si jeg er et godt menneske med et stort hjerte) <3
Bor i Trøndelag men gjerne ta kontakt hvis du vil snakke!

Hei. Jeg er ei jente på 17. Bor i Agder da, ikke så nærme men kan fortsatt utvikle vennskap. Jeg har gått igjennom en god del selv i livet, tatt litt dumme valg her og der men jeg begynner å få det bedre. Jeg liker godt folk som har personlighet og er modige nok til å skille seg ut å være seg selv. Jeg hører mye på musikk selv, liker en god del forskjellig men nå får tiden går det i rock 🎸 Jeg går kunst og design på videregående så elsker å lage ting, alt fra male til leire og tegne. <3

Du høres kjempekul ut! Selv har jeg blått hår så vil si jeg skiller meg ut haha. Vil gjerne bli bedre kjent! Hvilke band liker du? :)

Jeg hører på en del forskjellig men liker godt et band som heter the pretty reckless eller Cables om du har hørt om dem. Eminem har au vært en fav siden jeg var liten men går mye fram og tilbake fra rap. Jeg har au farget hår, det er både rødt, svart og blondt😂😁 Så du skrev at du liker godt dyr, det gjør jeg au. Har en del dyr hjemme og har alltid hatt det🥰