Jeg er en 18 år gammel jente som gjerne vil snakke med noen om alt og ingenting. Jeg søker venner eller bare kjennskap. Sliter med sosial angst og har aldri hatt en ordentlig venn. Jeg elsker musikk og spiller gitar. Lager mye musikk selv. Jeg elsker dyr og har hatt flere gjennom årene. Liker bøker, filmer, spill og kunst! :) Vil si jeg er ett godt menneske som ønsker å hjelpe andre slik jeg kunne ønske noen hjalp meg. Gjerne ta kontakt! :)
intrisert i å ha kontakt med mann 37 sliter med angs og ptsd, helt greit om du ikke vil bare gi meg ett svar, jeg er ensom har ikke spesielt mye venner og sittersom ofte alene vær kveld
Hei, bare ta kontakt visst du vill snakke. Har mange av di samme interessene 😊
Heisann! Deler ganske mange interesser med deg, ta gjerne kontakt hvis du vil bli kjent :)
Hei jeg er jente 17 om du ønsker å bli kjent☺️
Gjerne!!! :)
Vil gjerne bli bedre kjent! Hvilke interesser har du? :)
Jeg liker bokstavlig talt alle interessene dine😭😭😭 Jeg er kjempeglad i dyr, jeg spiller gitar (akustisk men noen ganger el), elsker å lese, tegne og film! Jeg er også ganske glad i biologi og videospill :)) jeg er forresten 18 og jente - hvilke typer bøker liker du?? Evt hvilke bøker/bokserier?? Vil gjerne høre :D
Nice☺️ jeg er også veldig glad i musikk og har flere dyr her hjemme, gjør en del kunst au, elsker å male og tegne osv😁 Har feks Snapchat hvis du ønsker eller så kan vi bare bli her inne au🥰
Omg du høres så kul ut!!! Elsker fantasy type Eragon og skrekk og psychological thrillers! Har du snap??? :)
Gjerne! :D
Ja det har jeg!!! Vet ikke hvordan jeg skal gi den til deg - får man lov å gi ut snappen sin her bare??😭😭 og omg jeg elsker også psych thrillers og skrekk?? Har du sett filmen som heter Barbarian??? Og har du muligens også hørt om i have no mouth but i must scream???
Elsker datapill jeg og!, hva slags spill liker du?