Jeg mistet hunden min

Jeg mistet hunden min nå nylig siden hun fikk aggressiv kreft og jeg savner henne så ufattelig mye at det gjør utholdbart vondt. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare sorgen.

jeg mistet nylig hunden min jeg også. men ikke på lik måte. måtte avlive han desverre. om du trenger en å snakke med så er det bare sende en melding forstår litt hva du går igjennom

Så synd du også mista hunden din. Det er så sårt fordi savner henne så inderlig mye.

Kondolerer så mye, dessverre blir dem ikke så gamle, og går bort altfor tidlig. Vokste opp i en familie som drev med hundeoppdrett; så har opplevd mye død av hunder. En ting som hjalp meg var valper; på tross for at en bestekamerat gikk bort, er det noe unikt å se ett nytt individ vokse frem. Dikotomien mellom liv og død hjalp meg veldig personlig, på tross for et stort savn er ett nytt liv kommet; med sin unike personlighet. Kan ikke erstatte den som man mistet, men prøv å hedre det som var og sett pris for den tiden dere hadde sammen :)

🫶🏼 det er en stund siden nå ser jeg på datoen så håper du har der litt bedre .
Jeg har selv måtte avlive hunden min for en uke siden - jeg føler meg forferdelig tom og har aldri følt på slik sorg. Jeg er i 50 årene så har mistet mennesker rundt meg, men sorgen etter min hund er så smertefull. Tenker man bare må stå i sorgen og forhåpentligvis blir det bedre etterhvert ❤️