Jeg skulle bare Ăžnske at det var flere som begynte Ă„ sĂžke Ham av hele sitt hjerte, sĂ„ de kunne fĂ„ oppleve Hanâs KjĂŠrlighet, Fred og Glede, som jeg har fĂ„tt erfare gjennom snart 40 Ă„r! Idag er frelsens dag! âșïž
Det er like troverdig som at Askeladden faktisk kappÄt med trollet. For all del, du mÄ tro akkurat hva du vil, men vÊr sÄ snill Ä press din tro ned pÄ andre som du gjÞr ved ditt sÄkalte vitnesbyrd.
Det finnes mer mellom himmel og jord enn folk er klar over, og har man opplevd en alvorlig ulykke eller noe annet der det skjer ting det er vanskelig Ä forklare pÄ andre mÄter enn at det har skjedd noe som simpelthen ikke kan forklares pÄ en rasjonell mÄte, fÄr man ogsÄ et annet syn pÄ livet.
Hva jeg selv tror eller ikke tror pÄ, er en privatsak, men synes likevel at man bÞr respektere andres tro i et samfunn der man verdsetter toleranse.
SÄ en varm klem til deg, Tefillah; uansett om man er enig eller ikke enig i livssynet ditt, forsÞker du Ä bidra positivt pÄ dette forumet med svarene dine, og dette fortjener full respekt, noe du fÄr fra meg.