Hei, sorry lang melding.
Jeg bare skriver her fordi jeg begynner å hate å leve.
Jeg har ingen planer om å ta livet mitt, men jeg bare kunne ønske jeg aldri ble født i det hele tatt.
Føler bare livet er et slit og at jeg har ingenting å bidra med. Jeg aner ikke hva jeg vil gjøre med livet mitt, og sliter skikkelig med å bevare vennskap.
Har egentlig mistet alle vennene mine og ikke hatt noe særlig kontakt på flere måneder, kun takket være meg.
De var utrolig gode mot meg, men det er alltid jeg som fucker opp og er dårlig til å kommunisere og tenker bare på meg selv.
Jeg har ingen tro på at jeg greier å få meg utdanning og jobb. Og hvis jeg får meg det, så er jeg så sikker på at jeg kommer til å bli utbrent av å gjøre det samme hver dag liksom, og ha 6 uker med ferie.
Jeg føler meg utrolig ensom her jeg bor nå, og vil bare flytte med en gang.
Jeg har utrolig lav selvtillit som fører til at jeg isolerer meg fra folk fordi jeg føler meg som en veldig negativ person å være rundt.
Alle andre har liksom masse hobbyer og ting de liker å gjøre. De har planer for livet sitt, men jeg er bare helt lost. Har noen hobbyer, men det er aldri noe jeg digger liksom.
Når skal det liksom bli min tur å finne noe jeg liker å drive med? Virker som det aldri kommer til å skje, og at jeg bare må tenke sånn «hold ut litt til» og vent til helgen.
Har ikke troen på at jeg kan leve et meningsfullt liv og føler jeg aldri kommer til å få venner igjen.
I tillegg er det så deprimerende å tenke på hvor dyrt alt kommer til å være. Må jo jobba rumpa av meg hvis jeg skal ha råd til å ha en liten leilighet.