dette er bare tanker, som jeg håper ikke forsaker problemer hos noen.
Jeg vil ha en jobb, men vil helst se på serier. jeg vil ha gode karakter, men gidder ikke å jobbe med skole. jeg vil ha gode relasjoner (med venner/familie kansje) så jeg kan jeg finne på noe gøy med noen, men orker ikke å gjøre innsants for å bli kjent med noen eller spør de jeg kjenner. jeg vil spise sjokolade og kaker hver dag, men har ikke penger for det. jeg gjør valg jeg angre på, men jeg tenker skjedd er skjedd hver gang. jeg vil kunne sitte og gjøre ingenting dag inn og dag ut, men kan nok ikke det. jeg vil bo alene og ha ansvar for meg selv, men gidder ikke å gjøre noe for det heller. jeg vil vel ikke ha disse tingene sterkt nok.
jeg tror ikke jeg vil ha noe her i livet. jeg drømmer om å leve andre steder, men drømmer er bare drømmer hvis en ikke i det minste begynner å gjøre noe for at det skal bli virkelighet.
min virkelighet nå er dominert av håpløshet og anger, blandet godt sammen med tankeskjør og tvil, og med et dryss av depresjon og angst.
jeg har mange “før” og “etter”. helt fra til den siste “før” og “etter”, var alt bra og vel sånn i det store og hele. i det siste derimot, endte med å ta en dårlig valg som jeg tror førte til at jeg mistet min motivasjon her i livet.
mine lenge planlagte planer om å forsvinne begynner kanskje å komme i aksjon. men siden jeg kjenner på anger, betyr det vel det var ikke det som forsvant som jeg ville at skulle forsvinne.
den som bare hadde hat et tydelig alarm system som ifra når man ikke var helt seg selv, eller tok viktige valg basert på andres prinsipper og sine egne ønsker. og også når man ikke tok for seg hva fornuften sier.
livet kommer, livet går
sanden renner, isen glitrer
vannet fosser, himmelen er
den som hadde et kompass her i livet
da ville stort føltes lite
hva jeg gjør nå vet jeg ikke hva er.