jeg vil leve mitt liv enkelt, med kun de nødvendigste ting. fordi det føltes mindre krevende og stressende, og jeg får masse fritid som jeg kan bruke på det jeg vil.
jeg ønsker å være en del av noe, jeg vil jobbe hardt (men egenltig gidder ikke), jeg vil bli stolt av meg selv. jeg er søvnig, jeg er trøtt, jeg savner da jeg ikke tregnte å gjøre noen ting
hva om tanken “with great power comes great resposibilty” aldri ble tenkt eller kjent? må virkelig alle “with great power” ta “great responsibilty”? hva om noen ikke gjør det? hva om alle ikke gjør det? hva om jeg ikke gjør det?
det er så fint vært idag. hvorfor kan ikke hver dag bli som denne? hva skjer hvis det eneste jeg gjør er å observere været? tenk hvis jeg kunne se i framtiden, da ville mye tvil og beskymringer være ute av livet mitt.
man må la tvilen komme til gode, både for en selv og andre. å gjøre det beste man kan her nå er vel det eneste man kan gjøre, eller hva? hva om jeg ikke gjør det?
da vil jeg angre på mange ting. men hva så om jeg angrer? jeg har et langt liv som jeg kommer til å angre og ta feil i , så jeg bryr meg ikke om jeg angre på noe. jeg vil bare ta et bedre valg neste gang jeg skal ta et valg.
så kommer tiden der jeg angre, og følelsen er mye tyngre enn jeg trodde. jeg tror ikke jeg klarer å leve mer. jeg vil ikke leve mer, jeg vil virkelig ikke leve mer, jeg vil virkelig ikke møte en eneste person (eller noe annet), jeg vill ikke leve med mindre jeg dør, døden vil si stopp, døden vil bringe mye tristhet til noen folk , jeg vil ikke bringe tristhet til noen folk, jeg får vel leve litt til og la livet gå sin gang, hva jeg skal gjøre mens livet går sin gang kommer jeg til å finne ut av mens jeg går
litt herlig å skrive, stå på folkens