Jeg sliter med å stole på kjæresten, og er så usikker på om det er han eller meg.. Jeg er en overtenker, og jeg vet at ikke alt jeg tenker er reelt. Men han har også gjort meg veldig usikker. Han skjuler ofte telefonen sin, jeg så han sende hjerter til eksen. og en gang tok jeg han med telefonen i dusjen, da ble han stressa og stilte seg foran den. Jeg er veldig konfliktsky så jeg turte ikke si noe. Men jeg plages av det hver dag. Og jeg føler på mer og mer sorg og sinne, jeg kjenner meg selv ikke igjen. Jeg vil si hva jeg føler men klarer det ikke.. Vi bor og jobber sammen.. Mest av alt vil jeg ha et bevis som gjør det enkelt for meg å bare la han gå..
Hei forstår det veldig godt, men du har allerede ditt bevis nok til at du kan la han gå når han skjuler og skal beskytte tlf sin konstant! En annen måte å prøve å få det ut av han er å spille nødt eller sannhet🫣kanskje litt barnslig men enklere å se kroppspråk på reaksjoner på han som kan tyde mye.
Skjønner deg godt der. Man har en magefølelse og sine tvil av en grunn😊
Snakker gjerne mer med deg om du ønsker å snakke.
Mvh M 38😊
En kjærest skal hjelpe å få fram en bedre versjon av seg selv. Hvis du ikke føler dette så er det grunn nok, til å la han gå. Du har allerede de bevisene du føler du trenger, du kan bare ikke holde dem i handa rent fysisk. Dette du skriver virker ikke som et godt og trygt forhold. Enda jeg forstår posisjonen din og heier på deg. Gjør det som er ditt eget beste. Jeg vil tro det er å la denne gå<33