Kjærlighetssorg

Vet at dette er galt men trenger virkelig og få snakket om dette. Jeg har som mange andre forelsket meg i en gift mann, han er klar over dette og fortsetter og ha kontakt med meg og sender de fineste komplimentene og meldingene. Nå den siste tiden har jeg blitt mer og mer tilsidesatt og det er som om jeg ikke eksiterer lenger. For tre uker siden kunne han fortelle meg om planene våre, hva jeg tenkte, hva han tenkte og følelsene jeg hadde var gjensidig. Han sa også at jeg hadde gitt han en nytt syn på hvordan ekte kjærlighet faktisk skal være. Blir så omtåka rundt han og gir så mye nærhet og trygghet jeg bare kan for selv om mannen er gift klarer jeg ikke slutte å tenke på han eller si nei når han spør om vi skal møtes. Jeg sitter igjen med en tomhetsfølelse nå og føler meg rett og slett lurt. Spiser ikke, sover ikke og er bare lei meg hele tiden. Hverdagen funker ikke lenger i det hele tatt og jeg går rundt med et vakuum i hodet som går ut over alle rundt meg. Tips og råd tas imot med stor takk :(

Tipser du hans kone om hva som foregår blir det nok stille fra ham. Og lettere for deg, når du ikke stadig blir påminnet hans eksistens.

Hei!
Jeg tror jeg skjønner følelsen du sitter med, jeg er på en måte i andre enden. Kona har vært utro over flere år, (fant det ut for 4 år siden) men det er vondt når det er tre involverte.

Jeg tror jeg har en del tips til deg, jeg arbeider med det å dempe følelser, og er utdannet inne dette. Så hvis du vil kan du kontakte meg så skal jeg prøve å hjelpe deg.

Det første du selv må ta stilling til er om det er best å “glemme” mannen som er gift, eller om du fortsatt ønsker å ha følelser for han. Hvis det er uaktuelt for mannen å forlate sin kone for å bli sammen med deg, så er det kanskje det beste å arbeide med å dempe følelsene du har for han. For det er mulig med det jeg arbeider med.

Ta kontakt hvis du vil vite mer. :-)

Han hadde et slags stjålent friminutt med deg. Flørtende, oppfriskende, men det betydde ikke noe mer enn det og det er bra at han stopper syns jeg. Han hører til et annet sted og hos et annet menneske og må fikse sitt liv der. Ikke tøyse med fremmede andre steder. Trofasthet er gull verd.