Jeg er veldig lei meg

Jeg er ikke venner med noen på skolen på ordentlig og jeg er ikke fornøyd med kroppen min

Så trist å høre at du ikke er venner med noen på ordentlig. Jeg er gammel nok til å være moren din, men husker jeg følte på det samme når jeg var omtrent på din alder. Jeg følte meg annerledes enn de andre. Det er ingen god følelse.

Når det gjelder kroppen din kan jeg fortelle deg at det er få som er fornøyd med kroppen sin når de er 17 år. Det er ikke så rart når man blir bombardert av redigerte, retusjerte kropper fulle av filtre på some. Det er bare et fåtall som ser ut som de jentene som er der. Mange har fikset på kroppen sin, også. Det hjelper deg absolutt ingenting om jeg sier at du garantert er bra nok, så det skal jeg ikke si. Men heldigvis er det ikke slik i virkeligheten at gutter bare liker some-kroppene. Har ikke de store rådene å komme med, bortsett fra det kjedelige; legg vekk some innimellom. Ingen viser virkeligheten på some.

Jeg kan føle den. Jeg har heller ikke venner og er ikke fornøyd med kroppen min om du vil snakke kan du sende meg en melding