Jeg bare ser ikke et poeng lenger

Hei
Jeg føler at jeg bor i min egen personlige helvete og det blir verre og verre for hver dag som går jeg føler at hodet mitt er et fengsel og jeg sitter fast i den jeg greier ikke å komme ut jeg er så utrolig disconnetes også hver dag går forbi meg men jeg er ikke der og det er vært sånn for årevis jeg tenker på å drepe meg selv hver eneste dag jeg greier ikke å slutte å tenke på det er det eneste som kan få meg ut av dette jeg greier ikke å ha det gøy engang lenger jeg sitter for mye i hodet mitt jeg har alltid vist det var noe feil med meg men jeg viste ikke at det skulle bli sånn her jeg tror ikke leve er for meg jeg kan ikke huske mesteparten av dagene mine engang

kan du fortelle meg litt om deg selv? hvem er du? hva har formet deg til dette punktet. du kan sende meg melding om du ønsker no mer privat, jeg ønsker å lytte til deg

Hei

Kan relatere. Mulig du er en våken sjel som ser samfunnet gjennom ufiltrerte øyne, og i maktesløshet “imploderer”. Ikke nødvendigvis noe feil med deg, kan hende du er den mest normale i et unormalt samfunn.