Etter at jeg kom meg ut av det voldelige forholdet, så føler jeg at at det går helt feil vei.
Jeg har vært i kontakt med legevakt 4 ganger(Både på telefon og vært der fysisk). Formen blir bare verre og verre. Jeg stoler egentlig bare på fastlegen min, hen har jo hatt ferie nå, så da selvfølgelig har jeg jo møtt på leger som enten ikke forstår eller vil forstå føles det som. Det hjelper jo selvfølgelig ikke å sitte alene, men jeg har ingen her jeg bor som som bare hadde stilt opp som en god venn, det gjør fryktelig vondt i denne prosessen. Hjelper ikke at kroppen nå ikke har tatt til seg fast føde på nesten 14 dager, ikke holder på væske de siste 3 dagene. Så da endte jeg på legevakta i går kveld, ble sendt hjem med kvalmestillende som ikke har funka hittil, og når jeg kom hjem i natt, kom de opp igjen.
Jeg er så sliten, for ekskjærsten min lar meg ikke være i fred, Og enkelte system som skal hjelpe deg, beskytte deg, de orker jeg ikke bruke energi på å skrive om en gang.
Legevakta sier ta de kvalmestillende, prøv å spis, og ta en teskje med væske. Høres lett ut, ikke sant? Jeg prøver, 10 min etter kommer det opp igjen.
jeg våkner i panikk hver natt.
Jeg er så sliten at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre for å holde på næring og væske til kroppen.
Selvfølgelig må jeg ringe legekontoret på morgenen. Det å ha vært i et voldelig forhold er ikke bare bare, men etter du kommer ut, starter helvete. Ekskjæresten min har tatt fra meg nesten alt, men ikke livet av meg, enda.
Jeg skal ikke gi meg, men jeg trenger energi. men vet ikke om kroppen min er enig i om vi skal kjempe eller gi opp. ;(