Hei! jeg er 24 år og er sammen med verdens beste menneske. Problemet er at jeg på et nachspill i julen kysset en annen jente. Jeg var full og jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg gjorde dette. Jeg føler nå på en veldig dårlig samvittighet, siden kjæresten min er min beste venn, og vi har vært sammen i over 5 år. Vi opplevde en tung periode for cirka ett år siden der vi gled litt fra hverandre, men har iløpet av året blitt tettere igjen. Tenker å fortelle det som skjedde, men er så redd for å miste hu. skjønner ikke hvordan jeg kunne gjøre noe sånt mot hun…
Jeg syntes det er bra du er så ærlig og viser så sterkt at du ikke mente å kysse hun andre. Jeg syntes ærlighet varer lengst. Håper det går bra med dere framover. Masse lykke til. Ikke så mange ærlige mennesker uti verden , så tenk så bra at du er det.
Kan det tenkes at det er underbevisstheten din som forteller deg at dette forholdet kanskje ikke er riktig for noen av dere?
Hei. Tenker at du må si det til henne. Gi henne da litt tid og spørre om hun kan tilgi deg.
Er ikke alle mennesker drittsekker noen ganger? jeg kan i hvertfall skrive under på det. Det eneste man kan gjøre er og stå for sine feil og prøve og rette opp i det. Om det hadde vært motsatt, hva hadde du tenkt og gjort, og var det noe du kan gjøre nå for å unngå at det skjer igjen? Anbefaler deg og ta på deg ansvaret og si unnskyld. Jeg hadde i hvert fall ikke forlatt deg for dette, da er man veldig trangsynt og ikke villig til å se andre.