Ikke dårlig nok

Jeg skulle ønske jeg var sykere enn det jeg er. Jeg har det dritt men jeg klarer å overleve så det er liksom ikke godt nok til å få hjelp. Og noen ganger så skulle jeg ønske noe dårlig kunne skje meg så jeg har en unnskyldning for å være trist. Uten å liksom måtte forklare det på en måte.

Hei.
Det å skrive det og få ut det her inne, er et veldig veldig godt første steg. Eg er stolt av deg!❤️

Ville også dele at eg sjølv føle på det samme.

Både det å føle store forventninger til å være “frisk” fordi det er det eg føle eg, idk burde være i guess. Samtidig vet eg at eg sliter sterkt men ikkje like mye som enkelte andre. Og når man fungerer relativt greit dagligdags, men har det vondt. Så er det lett å tenke “eg er ikkje sjuk nok”. Men ka e egentlig det å være sjuk nok? Det er slltid noen som kommer til å være mindre og mer syk enn selv selv. Men det betyr ikkje at man er noe mindre viktig❤️

Hadde noen du sto nær delt med deg at di har det vanskelig, typ samme situasjon som deg da, hadde du tenkt det samme der som du gjør med deg selv?

Vet ikkje helt ka eg ville fram til, men følte meg veldig igjen i det du skreiv. Følte nesten en liten “trang” til å ville hjelpe😅🌸

Håper det går bedre med deg, og at du har klrt å oppsøke hjelp💕

Hei tusen takk for ordene dine. Du virker veldig snill og omtenksom 💗

Jeg skammer meg litt med å si at nei jeg har ikke oppsøkt hjelp enda. Hva er det man skal si?Jeg har liksom vokst opp slik så jeg er veldig vant med det, og da føles det veldig rart og oppsøke hjelp. Men jeg jobber med saken 💗

Jeg håper du også får det bedre

Hei! Vet ikke om du ser disse meldingene men ville bare si ifra om at jeg har satt opp en samtaletime for å gå igjennom noe av det jeg sliter med. Vi får se hvordan det går. Tenkte du ville likt å høre en litt mer positiv oppdatering. Jeg er stolt av meg selv men også litt redd.