Hvordan skal man

Verden er perfekt som den er, det er bare flertallet av menneskeheten som er helt på bærtur. Vi velger imidlertid selv om vi vil være en del av flertallet eller mindretallet.

Verden er et grusomt sted og det blir bare verre og verre. Likevel finner jeg godhet.

Samme her, gode innslag er det

Jeg har nok et annet syn på hvem som plukker bær

Samme problemstilling - forskjellige brukernavn.

Du har vel vært her på sdmo i x antall år og klaget over du er en mann på 40+ som ønsker å ligge med mest mulig( veldreide) damer i 20 årene ?

Siden denne problemstillingen din ikke løser seg i ditt favør må det jo kanskje bety at du må endre på synet ditt på kvinner og at ikke " hele verden er imot ditt favør" pga du skulle vært rikere og hatt mer kvinne tekke.

99 % av kvinner ønsker ikke å bli objektivisert .

Samme surpæt, forskjellige brukernavn.

Hei, Rogajente! Jeg bare copy-paster denne slik som jeg vet at du setter pris på. At jeg må endre syn på kvinner? Hva er det jeg spør om innledningsvis i denne tråden?

“Samme surpæt, forskjellige brukernavn.”

🤣

Samme spm du har spurt om i 5 år : " hadde jeg bare vært så høy , så kjekk så rik så hadde damene lagt seg etter meg
Buhu.
Verden er urettferdig når jeg ikke får p* lt de jeg ønsker.
" det er ikke meg det er noe galt med- men samfunnet rundt"

Helt riktig. Men jeg snakker egentlig mer om at verden er urettferdig når alle ikke får pult dem de ønsker, eller ikke får den kjærligheten de trenger fra dem de ønsker.