Hjerteknust, føles helt alene

Jeg er mann 22 år dokka. vært eneste forhold jeg går inn i føler jeg at jeg er problemet uansett hvor mye jeg prøver, har drevet å vært aktiv i dating livet de siste 6 årene og savner hver eneste person jeg har vært sammen med.
Siste forholdet varte i 20 månder, var med en kvinne som var 3 år eldre enn meg, hun var smart, fikk meg til å le, lagde kjempegod mat og hun var kjempe søt, men hun bodde i london som utvekslingsstudent og hadde familie problemer, i tillegg hadde hun veldig dårlig selvbilde.
Jeg gjorde det jeg kunne for å få henne til å bli glad, tok henne ut på finne møteplasser, ga henne blomster vær gang jeg møtte henne, vasket hele huset hennes, vasket klærne hennes hver dag jeg kom over og begynte å studere igjen fordi jeg tjente ikke nok penger til at hun følte seg komfortabel.
Etter alt dette så sa hun at jeg ikke var nok for henne og at jeg burde prate med henne igjen senere når vi begge har blitt ferdige med å studere, etter 3 uker så sendte hun meg en melding om at broren hennes drepte seg selv, selvsagt prøvde jeg å trøste henne men en dag så sa hun at hun hadde fått en ny kjæreste og nå er jeg helt knust.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, jeg føler meg helt alene selv om jeg er med venner, har gått snart et halvt år og ingenting hjelper meg for å glemme henne, jeg griner til å med nå som jeg skriver denne meldingen

er det noen som har vært i en lingnene situation?

Mange har vært i denne situasjonen før deg. Det eneste som hjelper er å ta et oppgjør med seg selv og sine egne holdninger. Du har fortsatt et helt liv foran deg, så lær deg å trives i eget selskap og elske deg selv for den du er før du søker relasjoner med andre.

Jeg veit bare ikke om jeg klarer å stå i mine egne tanker lengre