Alene.. alltid bare meg

Jeg er ikke noe flink til å legge ord for ting jeg føler eller opplever, men jeg vet at jeg opplever å alltid føle meg alene. Ehm.. jeg mener, jeg trenger å ha noen rundt meg, men samtidig så klarer jeg ikke å ha noen rundt meg. Jeg har kun 2 mennesker jeg kan være med hvor jeg klarer å puste, og å slappe av rundt. Jeg klarer ikke å treffe eller være med familie uten å kjenne på sterk angst, og det knuser hjertet mitt. Jeg har alltid hatt tett forhold med de og vært mye med de, men nå får jeg det ikke til.

Og som jeg nevnte, så trenger jeg å ha noen rundt meg, jeg er livredd for å være alene. Tilfelle noe skulle skje meg, og jeg er helt alene. Jeg vet og har folk jeg kan ringe om det er noe, men jeg føler allikevel ikke at det er trygghet nok. Om du har noen tips, så taes det varmt imot!

Hei du - Vanskelig å komme med gode tips til dette. Men har du vurdert en hund? Kan hende det hjelper litt. Da har du noen der og du kan trene hunden opp til å hjelpe om du noen gang trenger det. I tillegg kan du bruke digitale hjelpemidler som også kan gi trygghet, som feks apple watch som sender en melding enten til legevakt eller en person du ønsker skal få meldingen, om pulsen endres drastisk eller du faller?