Helseangst

Heisann, eg har slitt med helseangst i da siste og ønsker å bare skrive litt her .

Har vore halvslakke ca èin mnd tid, var hos legen og fikk antibiotika, har hatt litt trykk, ubehag i panne, og rundt øye. Me snakka om bihulebetennelse. Formen er betre med trykket og ubehaget er der enda.
Eg tenke jo då både da eina og andre å helseangsten slår inn, tenkte det bare var godt å få dele dette med noen andre , som her . Da det går èin del utøve kvardagen, har ikkje dette på natta òg morgonen, prøve jo å tenke litt som stivhet i nakke og slikt og , da kroppen har vore veldig på modus i lengre periode og depresjon. Var på ct for ca 1 år siden på grunn av eit fall ,og dei såg etter bødninger , men fikk beskjed då at alt såg fint ut , og tenke då at dei hadde vell sakt om dei så noe der selv om da var blødninger dei fyrst såg etter , og at ett år siden er ikkje lenge siden.

Så leit å lese at du har helseangst, det er virkelig slitsomt. Jeg kan ofte få trykk i panne og rundt øynene, og også under kinnbeina, når jeg har stram nakke og kjeve. Føles som bihuler, men kommer av anspenthet.

Var hos fysioen i dag å fortalte at eg og var bekymret , han kjente på 2 punkter som var ganske stram som var plasser i nakken der ein fekk vondt i desse områdene , så måtte legge vekk den bekymringen :)

Da håper jeg du får behandlingen som gjør at de punktene løsner opp 😊

Takk :) men var betryggende da du og sa❤️🥰