Hei spørsmål til de som sliter mentalt

dette er til alle jeg tenkte jeg skal lage meg en youtube kanal som da er anonymt og legge ut historien min med litt vrengt stemme og natur film i bakrund og snakke litt om hvordan jeg har opplevd det vonde jeg sliter med i dag og hvor langt jeg har gått og diverse men blir ikke nå med engang da jeg driver å går igjenom terapi og den slags men når jeg føler meg sterknokk til og gjøre det. men det som jeg lurer på da om det er flere som ville latt seg intervuet som anonym forekseksp discord jeg kommer til og vrenge om stemme så ingen vil høre hvem du er og jeg skal ikke legge ut noen navn eller bilder jeg ønsker og gjøre dette så folk kan føle seg helt trygge og kan snakke litt om hvordan de opplevde ting de har gjenomgått og den hjelpa de har fått. jeg ønsker og gjøre noe slikk så mange der ute kan se att det ikke er alene, for og fremheve hvorviktig mental helse og att det er ikke noe skam og få snakket om det, la meg vite om dette hadde vært intrisankt

Jeg er i hvert fall interessert i å belyse at psykisk helse handler om mye mer enn traumer og vonde følelser.